همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

رازهایی برای رابطه ی جنسی گرم تر

 

رازهایی برای رابطه ی جنسی گرم تر

 

رازهایی برای رابطه ی جنسی گرم تر


برقراری رابطه جنسی در موقعیت‌های مختلف، به بهتر شدن آن کمک می کند. برای بهتر و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی باید.....


چیزهایی هست که می دانید اما ممکن است رعایت کردن آنرا خیلی ضروری احساس نکنید در صورتی که می تواند تحولی در روابط جنسی شما و همسرتان ایجاد کند.  

 

-مردان نیز در آغوش کشیدن را دوست دارند

بدن مردان و زنان در طول برقراری رابطه جنسی هورمونی به نام " اکسی‌ توسین " ترشح می کنند که به هورمون " آغوش " مشهور است. این هورمون به مادران کمک می‌کند نوزادشان را در آغوش بگیرند.  این هورمون به مردان نیز کمک می‌کند با دیگران صمیمی و مهربان شوند.

 

-واقعیت بهتر است یا تظاهر

تظاهر کردن به رسیدن به مرحله ارگاسم در میان زنان به شدت معمول است، اما کاری عبث و بیهوده است. به جای آن، درباره کارهایی که دوست دارید انجام دهید با همسرتان گفت و گو کنید.

 

-تنوع، نمک زندگی است

برقراری رابطه جنسی در موقعیت‌های مختلف، به بهتر شدن آن کمک می کند. برای بهتر و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی باید برقراری رابطه را درانواع حالت ها و پوزیشن ها امتحان کنید.

 

-رابطه جنسی از رختخواب اغاز نمی شود

برای داشتن یک رابطه ی پر شور، باید از ساعت ها قبل برنامه ریزی کنید ، اگر بخواهید همان زمان که تصمیمی به برقراری رابطه دارید ، شروع به برنامه ریزی کنید ، موفق نخواهید بود .این موضوع در مورد خانم ها بسیاراهمیت دارد. مردی که می خواهد همسرش یک شریک جنسی خوب باشد باید از نظر عاطفی او را تامین کند.

قلب زن باید از محبت و توجه سیر باشد تا بدنش تشنه ی بدن شما باشد. هر بار که بی هیچ دلیل خاصی دست همسرتان را می گیرید، موهای شان را نوازش می کنید و نزدیک می آیید، گویی به زن خود می گویید: " دوستت دارم." در این هنگام آنها احساس می کنند که قلب های شان به معنای واقعی کلمه از رضایت و شادی لبریز شده است و هنگامی که قلب زن سیراب باشد، آمادگی ان را دارد که در لذت عشق خود به لحاظ جنسی شما را نیز با خود سهیم کند.

مرد عاشق

-معجزه ی بو و رنگ

جایی که برای رابطه جنسی در نظر می گیرید ، باید تمییز و مرتب باشد .استفاده از رنگ های زیبا و مورد علاقه ی شما و همسرتان ، ملحفه های تمیز و خوش بو می تواند فضای لازم برای یک رابطه ی خوب را فراهم کند.اطاق خواب شما یکی از مهم ترین مکان هایی است که باید مورد توجه قرار دهید. اینها لوازمی است که باید حتی المقدور در اطاق خواب داشته باشید: میز توالت و وسایل کامل آرایش و عطریات انواع لباسهای خواب و لباسهای زیر دستمالهاو وسایل آرایش مو و ملحفه های تمیز.

 

- هیچ قانونی کلی نیست

فراموش نکنید که نمی توانید رابطه ی جنسی را بر اساس شنیده ها و قوانینی که دیگران می گویند بنا کنید.ملا ممکن است شنیده باشید اطاق تاریک برای رابطه مناسب است اما همسر شما تمایل داشته باشد در فضای نو رابطه بر قرار کند. یا بالعکس. مهم این است که قوانین رابطه ی خود را پیدا کنید.

 

-زنان و فانتزی های بیان نشده

بسیاری از زنان اعمال خاصی را دوست دارند که بیان نمی کنند اگر شما هم می خواهید همسرتان را در رابطه جنسی فعال کنید ، فضایی را ایجاد کنید که بیان خواسته هایش آسان شود.

 

-مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می‌شوند

بسیاری از مردان در برخی موقعیت‌ها دچار اضطراب می‌شوند، مخصوصا وقتی سنشان افزایش پیدا می‌کند. یک مرد ممکن است در مورد جسم و توانایی‌های خود نگران شود. اگر می‌توانید، به او کمک کنید تا روش‌های آرام‌سازی را یاد بگیرد و مطمئنش کنید هنوز هم او را مانند قبل دوست دارید، در این صورت کمتر در روابط زناشویی دچار استرس می‌شود.

 

-جایی جز اطاق خواب

هراز چند گاهی محل انجام سکس را تغییر دهید . این مکان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مکانهای دیگر منزل نیز انجام شود . این به شرطی است که مکان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام سکس برروی یک کاناپه راحت که در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از انجام سکس در مجلل ترین تختخوابهاست.

 

فراوری؛بخش خانواده ایرانی تبیان

منابع: تنظیم خانواده/ پزشکان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد