همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

برنامه ی جنسی برای ماه عسل


 

برنامه ی جنسی برای ماه عسل

 

برنامه ی جنسی برای ماه عسل


یک بخش مهم از برنامه ‌ریزی برای دوران خاطره انگیز و با اهمیت ماه عسل برنامه ریزی برای کم و کیف برقراری رابطه جنسی است.

یک بخش مهم از برنامه ریزی برای دوران خاطره انگیز و با اهمیت ماه عسل برنامه ریزی برای کم و کیف برقراری رابطه جنسی است طوری که برای هر دو طرف راضی کننده باشد. در این مقاله نکاتی را که می تواند در تدارک یک برنامه مناسب مفید باشد مطرح می کنیم.

 

قبل از فرا رسیدن ماه عسل

 

1. رویاهای جنسی تان را با هم در میان بگذارید

قبل از فرا رسیدن ماه عسل، درباره رویاهای جنسی تان با هم صحبت کنید. برای مثال سعی کنید بفهمید آیا رویای شما همسری است که بیشتر لمس می کند؟ همسرتان چطور؟ آیا دوست دارید بیشتر پشت گردنتان بوسیده شود؟ همسرتان چطور؟ درباره همه جزئیات جنسی به صورت شفاف صحبت کنید. شروع کردن با شیوه ای که رویای همسرتان است لذت بیشتری را نصیب شما خواهد کرد.

 

2. چه کسی رابطه را شروع کند؟

به همسرتان بگویید که چقدر برای شما جذاب است و به همین دلیل می خواهید نظر او را درباره اینکه شروع کننده رابطه باشد بدانید.

اتاق خواب باید اولین جایی باشد که در خانه دکوربندی می شود. آن را به تمیزی و راحتی اتاقی در یک هتل پنج ستاره چیدمان کنید. در اتاق خواب کار نکنید، تلویزیون نصب نکنید و... . به خاطر بسپارید "این جا مکان مقدسی برای برقراری رابطه جنسی و خوابیدن کنار همدیگر است نه کاری دیگر

3. بهترین راه برای به تعویق انداختن رابطه را برای خودتان روشن کنید

از آنجا که رابطه جنسی دو حالت بیشتر ندارد، یا آن را می خواهید یا نمی خواهید ( و هرگز حالت سومی ندارد ) لازم است پیشاپیش بهترین راه برای به تعویق انداختن آن را برای خودتان روشن کنید تا اگر نیاز شد به خوبی بتوانید از عهده موقعیت بربیایید. وقتی پاسخ تان به درخواست همسر منفی است باید سعی کنید موضوع طوری را مطرح کنید که کمترین احساس منفی را در وی ایجاد کند. اگر زمان دیگری مورد نظرتان است باید آن را مشخص کنید و نسبت به آن متعهد باشید. همچنین لازم است همسرتان را مطمئن کنید که از لحاظ جنسی مطلوب شماست اما شما اکنون به دلیلی آمادگی لازم را ندارید.

 

4. از مکانهایی که می خواهید برای زندگی جدید شما معنای خاصی داشته باشند فهرستی تهیه کنید

اتاق خواب باید اولین جایی باشد که در خانه دکوربندی می شود. آن را به تمیزی و راحتی اتاقی در یک هتل پنج ستاره چیدمان کنید. در اتاق خواب کار نکنید، تلویزیون نصب نکنید و... . به خاطر بسپارید "این جا مکان مقدسی برای برقراری رابطه جنسی و خوابیدن کنار همدیگر است نه کاری دیگر".

 

5. زمان بندی سطح انرژی تان را شناسایی کنید

از زمانهایی که انرژی تان بیشتر یا کمتر است برنامه ای تهیه کنید. چه زمانی بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است؟ برای مثال اگر صبح ها برای شما مناسب تر است به همسرتان اعلام کنید.

 

6. یک زبان جنسی مشترک پیدا کنید

آیا دوست دارید در طی رابطه به شیوه خاصی صحبت کنید؟ یا نه صحبت خودمانی را ترجیح می دهید؟ دوست دارید همسرتان اندامهای شما را به نام های خاصی خطاب کند؟ آیا وقتی برانگیخته می شوید زبان جنسی شما تغییر می کند؟ خلاصه کلام اینکه زبان جنسی مشترک تان را بشناسید.

رابطه جنسی

7. درباره انتظاراتی که از همسرتان دارید فکر کنید

«آیا من یک رابطه جنسی  داغ و پر انرژی می خواهم؟ با ارگاسمی طولانی؟ یا نه، فقط یک رابطه جنسی دهانی؟ یا رابطه ای رمانتیک و همراه با شوخی؟ شاید هم یک رابطه جنسی کاملاً جدی؟»

به طور مسلم به مرور زمان شما در این زمینه به یک الگوی راهنما دست پیدا خواهید کرد اما در آغاز می توانید با تأمل کردن انتظاراتتان را شناسایی کنید.

 

8. انتظاراتتان را با ظرافت به همسرتان منتقل کنید

با همسرتان راحت صحبت کنید. آن چه را که از او می خواهید با عبارات مثبت بیان کنید. برای مثال اگر از شیوه ای که او در طی رابطه در پیش گرفته است ناخرسندید به او نگویید " ادامه نده"، بلکه بگویید "دوست دارم الآن من را لمس کنی" یا "اجازه بده کمی در دستان نوازشگر تو آرام بگیرم".

وقتی به ارگاسم (اوج لذت جنسی) می رسید فکر نکنید که لذت شما برای همسرتان آشکار است، بلکه با کلام و صدا و هیجان آن را به او نشان دهید. به او بگویید که چقدر فوق العاده است.

 

9. روشهای ارتباطی مختلفی را امتحان کنید

چه فعالیت های جنسی مهیج دیگری هستند که شما در طی مدتی که از ماه عسل تان سپری شده هنوز آن ها را امتحان نکرده اید؟ فهرستی از همه کارهایی را که دوست دارید با همسرتان انجام دهید با او در میان بگذارید. اگر در مواردی هم عقیده نیستید صحبت کردن درباره آن را به بعد از ماه عسل موکول کنید و فعلاً بر ایده های مشابه متمرکز شوید. اگر ایده فعلی مناسب نیست یک ایده امتحان شده و مناسب را دوباره به کار ببندید.

 

10. به خودتان لبخند بزنید

گاهی وقایع آن طور که انتظار داشته ایم پیش نمی روند. ماه عسل هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر در طی این دوران با موقعیتهایی مواجه شدید که رابطه جنسی را به نظرتان سخت و یا کمی تلخ جلوه داد دستپاچه نشوید این به معنای آن نیست که شما از کارآمدی جنسی لازم و کافی برخوردار نیستید. با خودتان مهربان باشید و برای رسیدن به فردای بهتر تلاش کنید.

اگر می خواهید ماه عسل شروع یک زندگی جنسی کامل برای شما باشد قبل از فرا رسیدن آن، ساعاتی را در محیطی آرام برای مطرح کردن رازهای جنسی تان -از چیستی، زمان، مکان و چگونگی آن- صرف کنید. این کار پایه زندگی را محکم تر و در برابر فراز و فرودهای آینده به شما کمک می کند.

 

تخصصی؛بخش خانواده ایرانی تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد