همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

مردی با چراغ خاموش


 

مردی با چراغ خاموش

 

مردی با چراغ خاموش


عزیزم امشب که خسته ایم و دیر وقت است، برای فردا شب بچه را زودتر می خوابانیم و با هم خواهیم بود، چطور است؟

یکی از مهمترین معضلات اتاق خواب، کم شدن میل جنسی ، آنهم به دلیل طرد شدن های پی در پی آقایان است. وقتی که مرد به خاطر اجتناب از طرد شدن، برای داشتن رابطه جنسی پیش قدم نشود مجبور است که منتظر همسرش بماند. وقتی که او احساس کند برای آغاز رابطه جنسی همیشه می بایستی منتظر همسرش باشد، در نهایت، حتی بدون آن که خود متوجه چرایی آن شود، تمایلش به رابطه جنسی را از دست خواهد داد.

وقتی که این اتفاق می افتد توپ به سرعت به طرف زمین حریف حرکت می کند. در این حالت مرد نسبت به همسرش رابطه جنسی کمتری را خواهان است و به طور معمول، زن کمی هراسان می شود. او دلش برای رابطه جنسی تنگ می شود و آن را بیشتر می خواهد. در ثانی افکار گوناگونی به ذهن زن خطور می کند، چرا میل جنسی شوهرم کمرنگ شده؟ نکند بی وفایی... خیانت... نکند من زشت و چاق شده ام ....نکند.... در این وضعیت، زن که ترس از دست دادن شوهر دارد، فشار خود را برای رابطه جنسی، بیشتر می کند، هر چه که زن بیشتر می خواهد، به نظر می رسد که همزمان مرد تمایلش به آن را بیشتر از دست می دهد.

اگر مرد بیشتر از همسرش خواهان رابطه جنسی باشد و بتواند با حوصله و مودبانه برای آغاز کردن رابطه جنسی پا فشاری کند، شریک جنسی اش به تدریج متقاعد شده و مغلوب احساسات همسرش می گردد و در نتیجه، به صورت اتوماتیک خواهان رابطه جنسی خواهد شد

تفاوت زن و مرد!!!

در رابطه جنسی نسبت توازن و تبادل، بسیار حساس است و مردان نسبت به زنان در برابر عدم تعادل جنسی، حساس تر و آسیب پذیرتر هستند. اگر مرد بیشتر از همسرش خواهان رابطه جنسی باشد و بتواند با حوصله و مودبانه برای آغاز کردن رابطه جنسی پا فشاری کند، شریک جنسی اش به تدریج متقاعد شده و مغلوب احساسات همسرش می گردد و در نتیجه، به صورت اتوماتیک خواهان رابطه جنسی خواهد شد.مثلا اگر بدون اشاره به این که می خواهد رابطه جنسی داشته باشد، شروع به نوازش زن کند و یا از سر و روی زن تعریف کند، زن کم کم آماده می شود.

در مقابل، وقتی که زن خواهان رابطه بیشتری باشد و احساسات ناخوشایندش را در این زمینه بیان کند، واقعاً شوهرش رو به خاموشی جنسی خواهد رفت . مردان آن طور که یک زن می تواند، نمی توانند تظاهر به برانگیختگی و تحریک شدن کنند. اگر مردی علاقه مند به رابطه جنسی نباشد، به لحاظ فیزیولوژیکی کاملاً روشن و آشکار است که او برانگیخته نمی شود. یک زن به آسانی می تواند فقدان انگیختگی اش را پنهان کرده و تظاهر کند که همه چیز خوب است؛ ولی یک مرد نمی تواند این کار را انجام دهد. اگر مرد احساس کند که مجبور به انجام رابطه جنسی است، هیچ چیزی، واقعاً هیچ چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

 

آغاز کردن رابطه جنسی در مقابل صحبت کردن

وقتی که مرد از احساس مثبت همسرش درباره رابطه جنسی اطمینان دارد، عموماً رفتار «پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی» را حفظ کرده و ادامه خواهد داد. اگر او بارها و بارها احساس طردشدگی کند و یا احساس کند که هر بار مجبور است همسرش را برای داشتن رابطه جنسی متقاعد نماید، «پا پیش گذاشتن برای رابطه جنسی» را متوقف خواهد کرد و در نهایت نسبت به رابطه جنسی منفعل شده و علاقه اش را از دست می دهد.

مردان و رابطه جنسی

چگونه بدون طرد شدن،رابطه جنسی نداشته باشیم؟

برای این که شهوت در یک مرد رو به رشد باشد، او نیاز به احساس آزادی در آغاز کردن رابطه جنسی دارد. درست همانطور که یک زن نیاز دارد احساس کند که همسرش به صورتی مثبت و بدون این که او را طرد کند به احساسات او گوش خواهد داد، مرد هم نیاز دارد احساس کند می تواند بدون این که طرد شود برای رابطه جنسی پا پیش بگذارد. هنگامی که مرد حوصله صحبت کردن را ندارد، می بایستی این موضوع را خیلی مودبانه به همسرش بگوید او می تواند بگوید:«من می خواهم احساسات تو را درک کنم، اما ابتدا نیاز دارم مدتی تنها باشم و روزنامه بخوانم و خستگی در کنم، سپس ما می توانیم با هم صحبت کنیم».

وقتی که عملکرد مرد نشان دهنده علاقه او به همسرش باشد و هم چنین وقتی که او با برگشتن و آغاز کردن گفت و گو نشان دهد که به اندازه کافی به همسرش اهمیت می دهد، زن احساس عشق خواهد کرد.به روشی مشابه، هنگامی که زن حوصله رابطه جنسی را ندارد، ولی با این حال دقت می کند که همسرش متوجه شود که او رابطه جنسی شان را دوست دارد، مرد احساس عشق خواهد کرد، هنگامی که زن سرحال نیست و حوصله ندارد، همسرش نیاز دارد بشنود که او (زن) به زودی آماده و خوشحال، برای داشتن رابطه جنسی با او (مرد) بر خواهد گشت.مثلا عزیزم امشب که خسته ایم و دیر وقت است، برای فردا شب بچه را زودتر می خوابانیم و با هم خواهیم بود، چطور است؟

با این شناخت، زن به صورت خودکار در برابر حساسیت همسرش مسئوولیت بیشتری را احساس می کند و نیز انگیزش بیشتری پیدا می کند تا شرایطی به وجود آورد که همسرش برای «پا پیش گذاشتن در رابطه جنسی» شان احساس آزادی و رهایی نماید. درست همان طور که یک رابطه عالی و فوق العاده باعث لذت بردن زن از «سکس عالی» می شود، امکان «سکس عالی» نیز مستقیم به مرد کمک می کند که در رابطه اش بیشتر عشق بورزد.

 

فرآوری؛ بخش خانواده ایرانی تبیان

با نگاهی به کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد