همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

میل جنسی شوهرتان دست شما

میل جنسی شوهرتان دست شما

  

میل جنسی شوهرتان دست شما


من فکر می کنم که در جریان رابطه جنسی خیلی به حرف ها و توضیح های تو حساس هستم. ترجیحاً دوست دارم به جای این که به من بگویی که این را دوست نداری، دست من را بگیری و به جایی که می خواهی حرکت بدهی!

رابطه جنسی، رابطه ای دو نفره است که باید با مدیریت و اطلاع دقیق از رفتار زن و مرد، به سکوی پرتاب برای عشق بیشتر تبدیل شود، اما گاهی به دلیل عدم آگاهی زوجین، حرفی و یا حرکتی در هنگام رابطه جنسی انجام می شود که متاسفانه یکی از طرفین، سرد و خاموش می شود! هنگامی که یک زن حساسیت های خاص همسرش را نشناسد، به صورت ناآگاهانه با گفتن جملاتی شبیه به جملات زیر ارتباطش با او گسیخته شده و او را خاموش خواهد کرد!

1- « تو درست آن را انجام نمی دهی»

2- «من اون را دوست ندارم»

3- «آخ، این مرا اذیت می کند و درد دارد»

4- «این طوری من را لمس نکن»

5- «این کاری که می کنی بیشتر من را غلغلک می دهد تا تحریک»

6- «این طوری نه»

7- «حالا نه»

8- «اونجا نه»

9- «من آمادگی اش را ندارم»

10- «داری چه کار می کنی؟»

این گونه بازخوردها به سادگی و به سرعت می توانند جلوی انگیختگی مرد را گرفته و او را فوراً خاموش کند. در واقع، در یک دقیقه او برانگیخته شده و سپس خاموش می شود.

زنان باید بدانند که هر گونه انتقاد نسبت به رابطه جنسی آقایان، به طور مستقیم به مردانگی آنها برمی گردد، آنها همان حساسیتی که شما نسبت به زیباییتان دارید را نسبت به توانایی جنسی خود دارند ، پس مراقب رفتارتان با این نقطه حساس باشید

چرا مردان دچار خاموشی جنسی می شوند؟

بیشتر اوقات در طی رابطه جنسی، یکی از اهداف مردان خشنود کردن همسرشان است. در این گونه مواقع، آن ها نسبت به بازخوردهای منفی، حساسیت بیشتری دارند.

در این جا مثالی آورده شده است که نشان می دهد چطور یک زن، ناخواسته می تواند باعث خاموشی همسرش شود.

«مریم» در طی رابطه جنسی با «جک» چیزهایی شبیه به این ها را می گفت: «نه این طوری»، «من اون رو دوست ندارم»، «این منو غلغلک می ده».

خوب، بعد از سه برخورد، «علی» خاموش شده بود. در یک آن، ناگهان او توقف کرد. همه احساساتش از بین رفته بودند. او تمام کشش هایش را نسبت به «مریم» از دست داده و به همین سادگی خاموش شده بود.

مریم گفت: «مشکلی به وجود اومده؟»

«علی» پاسخی نداد.

بعد از چند دقیقه «مریم» گفت: «مگر ما مشغول سکس نبودیم؟»

علی گفت: «آره»

مریم گفت: «خوب حالا ما قصد داریم که سکس مان را ادامه بدهیم یا نه؟»

علی گفت: «نه» و به اون طرف غلت زد و رفت برای خوابیدن.

در جلسه مشاوره، من به «علی» پیشنهاد دادم که با «مریم» درباره این که چه اتفاقی افتاده است حرف بزند.

او به «مریم» گفت: من فکر می کنم که در جریان رابطه جنسی خیلی به حرف ها و توضیح های تو حساس هستم. ترجیحاً دوست دارم به جای این که به من بگویی که این را دوست نداری، دست من را بگیری و به جایی که می خواهی حرکت بدهی . اگر من تو را غلغلک می دهم دوست دارم که تو دستم را به سمت دیگری بکشی و سعی کنی که نخندی، به خصوص وقتی که من این عمل را با جدیت انجام می دهم. هم چنین اگر تحریک کردن من، تو را غلغلک می دهد تو می توانی فقط با فشار دادن روی انگشت من، این پیام را به من بدهی که «محکم تر فشار بده و با تحریک خیلی سطحی به غلغلک دادن ادامه نده».

میل جنسی مردان

چطور جهت دهی مثبت ایجاد کنید

زمانی که مرد عمل یا تحریکی را به اشتباه انجام می دهد یا چیزی را انجام می دهد که شما دوست ندارید، در این زمان بهترین تکنیک حرکت دادن او به جهتی است که شما به واسطه آن بیشتر لذت خواهید برد.

در این روش شما بر روی اصلاح و به دست آوردن موفقیت تمرکز می کنید، نه بر روی مشکل، به همین دلیل اثربخشی آن بسیار بالاتر است.

در طی رابطه جنسی، زن با حرکت دادن دست همسرش به جایی که دوست دارد و ایجاد پاسخ هایی که لذت بخش هستند، می تواند این کار را انجام دهد.

اگر او بخواهد به صورت کلامی چیزی بگوید، ایده آل این است که به جای این که مثلاً بگوید: «من اون را دوست ندارم» بگوید: «من این را دوست دارم».

زنان باید بدانند که هر گونه انتقاد نسبت به رابطه جنسی آقایان، به طور مستقیم به مردانگی آنها برمی گردد، آنها همان حساسیتی که شما نسبت به زیباییتان دارید را نسبت به توانایی جنسی خود دارند ، پس مراقب رفتارتان با این نقطه حساس باشید!

در بعضی موارد اگر او (مرد) اشتباهی را مرتکب شود و احساس کند که مورد انتقاد قرار گرفته، تنها کاری که همسرش می تواند انجام دهد این است که احساسات صدمه دیده او را بپذیرد. در این هنگام برای آن که مرد دوباره برانگیخته شود فقط نیاز به مدتی زمان دارد.

 

فراوری؛بخش خانواده ایرانی تبیان

با نگاهی به کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد