همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

نیاز جنسی از افسانه تا واقعیت


 

نیاز جنسی از افسانه تا واقعیت

 

نیاز جنسی از افسانه تا واقعیت


زندگی ما زن‌ها داستان پیچیده‌ای است. از وقتی به دنیا می‌آییم ما را برای خانم بودن تربیت می‌کنند. در مورد مسائل جنسی نباید خیلی کنجکاوی کنیم. وقتی از مادرهایمان در مورد نحوه به دنیا آمدن بچه سۆال می‌پرسیدیم اول رنگ به رنگ می‌شدند و بعد به این سۆال جواب‌هایی می‌دادند شنیدنی: فرشته کوچولو اومد، با کلید شکم مامان رو باز کرد تو رو گذاشت اونجا. یه پرنده کوچولو تو رو آورد دم خونه.

طبیعی است که این جواب‌های شنیدنی سۆالات شنیدنی‌تری در پی داشت و این‌جا بود که کم‌کم حوصله مادرها سرمیرفت و با تشر به ما می‌گفتند این سۆال‌ها به تو نیومده! خودت بزرگ شدی متوجه میشی!

در این میان دختران خجالتی که هیچ‌وقت به خود اجازه سۆال پرسیدن در مورد این مسائل را نمی‌دادند دختران با حیا و خوبی بودند. به این سۆالات بی‌جواب در جمع‌های دوستانه جواب داده می‌شد. آن زمان که یکی از بچه‌های کنجکاو اطلاعات دست و پا شکسته‌ای در مورد این سۆالات مهم فلسفی( !!!) بدست آورده بود و ما سراپاگوش به این توضیحات استاد گوش می‌دادیم توضیحاتی که گاه بسیار غلط بود و حال که به آن فکر می‌کنیم خنده‌مان می‌گیرد.واقعیت این است که ما برای هر چیزی تربیت می‌شویم مگر برای یک زن جذاب بودن. ما یاد می‌گیریم تا آشپز، مادر، کارمند خوبی باشیم، هندسه و مثلثات حل کنیم، جواب انتگرال پیدا کنیم اما در این میان کسی نیست تا از ما بپرسد بالاخره فهمیدی بچه چطور به دنیا می‌آید یا نه؟ تو از رابطه جنسی چه میدانی؟ میدانی چطور به لذت برسی؟ چطور به همسرت لذت بدهی؟ اصلاً بلدی دلبری کنی یا نه؟

رابطه جنسی بسیار آرامش بخش‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد اگر بتوانی آن را بپذیری و نقش فعال‌تری در آن داشته باشی

ما در خیالات خام خود فکر می‌کنیم همانطور که از پس حل یک انتگرال مشکل برمیاییم حل معادله جنسی نیز کار آسانی است یا حتی رابطه جنسی نیز مثل پختن کیک کار ساده‌ای است پس نیاز به آموزش ندارد و با خیال آسوده ازدواج می‌کنیم و اینجاست که می‌فهمیم تمام درسهایی که تا الان خوانده‌ایم در مدیریت زندگی به ما کمکی نمی‌کند. نمی دانیم با همسر خود چطور ارتباط برقرار کنیم؟ آیا باید از رابطه جنسی لذت ببریم؟ آیا رابطه جنسی به عنوان یک ابزار باید مورد استفاده قرار بگیرد؟ چگونه می‌شود رابطه جنسی را به نوعی مدیریت کرد تا یک لذت دو طرفه ایجاد شود؟ حتی نمی دانیم بدن ما برای سلامتی به رابطه جنسی نیازمند است؟

و حال از مغز و شخصیتی که برای سکس آموزش ندیده انتظار یک شریک جنسی حرفه‌ای وآموزش دیده را داریم.مغزی که برای رابطه جنسی آموزش ندیده دیرتر تحریک می‌شود؛ کمتر به ارگاسم می‌رسد و در کل نمی‌تواند شریک جنسی خوبی باشد و عدم رضایت از رابطه جنسی می‌شود علت پیدا و پنهان بسیاری از مشکلات ما.بسیاری از مشکلات جسمی ما به علت عدم ارضای جنسی صورت می‌گیرد سردردهای مزمن، کمردرد، وسواس، مشکلات رحمی و … همه و همه نشانه عدم ارضای میل جنسی است و ما بدون اطلاع از آن به دنبال درمان می‌رویم.

عشق

در احادیث ما صراحتأ آمده که زن‌های امت ما آن گروهی هستند که بیرون از خانه لباس حیا بر تن کنند و در خانه جامه حیا از تن بیرون کنند و غلمه(بسیار شهوتران)باشند. ما همه یاد می‌گیریم تا طبق حدیث زن‌های باحیایی باشیم اما تربیت زن‌ها برای قسمت دوم حدیث به عهده چه کسی است؟ چه کسی قرار است به این دخترهای پاستوریزه آموزش دهد که در منزل تو باید تحریک کننده باشی و این درد بزرگیست که امروزه گریبانگیر جامعه ما شده است مریم های مقدس بیرون از خانه نمی‌توانند در داخل خانه دلبر باشند و یا بهتر است بگوییم اصلأ بلد نیستند تا دلبری کنند.

وقتی برای خانم‌ها توضیح می‌دهم که میل جنسی زن‌ها بسیار بیشتر از مردهاست با خنده عجیب هم‌جنسان خود روبرو می‌شوم و رگبار سۆالاتی از این دست:

امکان نداره؟ پس چرا ما اینطوری نیستیم؟ من که اصلأ از رابطه لذت نمی‌برم؟

جواب ساده است! زیرا درجامعه افکار و تمایلات جنسی برای مردان امری پذیرفته شده و مطلوب به حساب می‌آید و برای ما هنوز این مسأله کمی عجیب به نظر می‌رسد که زنان ما به دنبال ارضای تمایلات جنسی خود باشند و همین امر باعث شده حتی خودمان هم بپذیریم تمایلات جنسی ما بسیار کمتر از مردهاست و حتی اگر این حس را داریم به شدت سعی می‌کنیم آن را سرکوب کرده تا کمتر احساس گناه کنیم. زیرا از کودکی یاد گرفته‌ایم که برای یک زن بسیار بد است که احساسات شدید جنسی داشته باشد هدف از خلقت زن صرفأ ارضای نیاز جنسی همسرش است.هدف من از نوشتن این یادداشت این نیست که بگویم کارهایی که تاکنون انجام می‌داده‌ایم اشتباه بوده است، می‌خواهم به لذت و آرامشی فرای این فعالیت‌های روزمره دست پیدا کنیم حرف من این است:

بانو، تو به یک رابطه جنسی سالم، دوطرفه و لذت بخش نیاز داری. این را از خودت دریغ نکن!

رابطه جنسی بسیار آرامش بخش‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد اگر بتوانی آن را بپذیری و نقش فعال‌تری در آن داشته باشی.

در مطالب بعد سعی خواهد شد تا در مورد این مسئله و راه‌های رسیدن به یک رضایت دو طرفه بیشتر و مفصل‌تر بحث شود به ما بگویید شما از یک رابطه جنسی لذت‌بخش چه انتظاراتی دارید و در این مورد چه آرزوهایی دارید.

 

فرآوری؛ بخش خانواده ایرانی تبیان

منبع: مهرخانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد