همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

همسر خوب

برای بهتر شدن زندگی مان

3 ///.ک///...س و کله پاچه!


 

3 ///.ک///...س و کله پاچه!

 

3 ///.ک///...س و کله پاچه!


می توانید بعد از یک سکس عالی، تا بچه ها در خواب ناز به سر می برند، دست همسرتان را بگیرید و باهم به یک کله پزی بروید.

بیشتر زوج ها پس از گذران چند سال از زندگی مشترکشان و همینطور وجود چند بچه قد و نیم قد، به راحتی نمی توانند که هر زمان مایل بودند ، مانند دوران جوانی و اوایل ازدواجشان ، به انجام رابطه جنسی بپردازند و کم کم فاصله میان رابطه ها ،زیاد شده و در ادامه زن و شوهر از هم دور می شوند و این به مرور زمان خطرناک است.

خانم ، خسته از کارهای بیشمار و تمام نشدنی خانه و آقا هم کلافه از کار بیرون و ضبط و ربط قسط ها و قرض ها، تازه تربیت فرزندان و رسیدگی به آنها جانی نمی گذارد که انسان تا نیمه شب بیدار بماند و برای داشتن یک رابطه جنسی با همسرش، منتظر خاموش شدن چراغ اتاق فرزندان شود. چه بسا در حین همین انتظار به خواب رفته اند و تا چشم باز کرده اند، نور خورشید تمام اتاقشان را گرفته است و سکس بی سکس!

هر دو از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می برند، اما زمانی برای باهم بودن نیست. برای این که زیاد از هم دور نشوید و عشقتان خاموش نشود و به تبعات دیگر کم شدن رابطه جنسی هم دچار نشوید، در اینجا چند راه حل به شما پیشنهاد می کنیم:

در ساعتی که می دانید معمولا همه منزل هستند،مثلا پنج شنبه شب و یا جمعه صبح، آنها را سوپرایز کنید و برای همشان بلیط سینما بگیرید. هم بچه ها ذوق زده می شوند و شما را بیش از پیش دوست خواهند داشت و هم شما با همسرتان، با خیال راحت و بدون استرس که الان کسی می آید، می توانید با هم یک رابطه عالی داشته باشید

3 // . ک ..// س و کله پاچه

صبح های زود، یعنی ساعتی قبل از این که بچه ها برای مدرسه و حتی نماز بیدار شوند، زمان بسیار خوبی برای رابطه جنسی است که سعی کنید آن را از دست ندهید، می دانم که یک دقیقه خواب صبح، از قند و عسل هم شیرین تر است، اما از تبعات دور شدن از همسرتان بترسید و پایه های زندگی مشترکتان را برای چند دقیقه خواب بیشتر نلرزانید.

اصلا شبی که می خواهید صبح آن با همسرتان سکس داشته باشید، هر دویتان کمی زودتر بخوابید تا صبح بتوانید با نشاط بیشتری با همسرتان رابطه داشته باشید، حتی می توانید بعد از یک سکس عالی، تا بچه ها در خواب ناز به سر می برند، دست همسرتان را بگیرید و باهم به یک کله پزی بروید و دو نفری باهم کله پاچه بخورید، البته حلیم هم پیشنهاد خوبی است. وای که چه روز قشنگی می شود روزی که با رابطه جنسی و کله پاچه شروع شود!

رابطه

بلیط سینما برای همه

خوب در حالت عادی معمولا خانه، برای شما و همسرتان خالی نمی شود که با خیال راحت با هم سکس داشته باشید، یکی زود می آید و دیر می خوابد، یکی دیر می آید، یکی می خواهد تا نصف شب درس بخواند، یکی فردا زود تعطیل می شود، خوب حالا که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند که شما را از همسرتان دور کنند، شما انسان بودنتان را به رخ بکشید، فکر کنید که چگونه می توان همه ی اهل خانه را با هم بیرون فرستاد؟

 

در ساعتی که می دانید معمولا همه منزل هستند،مثلا پنج شنبه شب و یا جمعه صبح، آنها را سوپرایز کنید و برای همشان بلیط سینما بگیرید. هم بچه ها ذوق زده می شوند و شما را بیش از پیش دوست خواهند داشت و هم شما با همسرتان، با خیال راحت و بدون استرس که الان کسی می آید، می توانید با هم یک رابطه عالی داشته باشید. در ساعتی که آنها برای دیدن فیلم بیرون می روند، شما می توانید مطمئن باشید که هیچکس ناگهانی به خانه نمی آید و رابطه خصوصی شما را خراب نمی کند.

 

جای دیگری پیدا کنید

آمدیم و دو راه حل بالا، به کارتان نیامد و نشد، ناامید نشوید، برای شما پیشنهاد دیگری داریم. می توانید در هتل اتاقی اجاره کنید و با همسرتان برای انجام رابطه جنسی به آنجا بروید، اتاق را برای مدت شب به شما اجاره می دهند، اما لازم نیست که تمام شب را در آنجا بمانید، فقط به اندازه ی رفع نیازتان، حتی می توانید یکبار بعد از ظهر با همسرتان رابطه داشته باشید و سپس باهم به خانه تان بیایید و یکبار هم صبح، البته با گرفتن مرخصی ساعتی.خانه قدیمی مادر بزرگ هنگامی که می دانید منزل نیست هم جای خوبی است.

بالاخره باید فکر کنید و بگردید زمان و مکانی پیدا کنید که بتوانید با همسرتان تنها باشید، یاد روزگار جوانی به خیر که بدون هیچ مزاحمتی، هر زمان که می خواستید می توانستید با همسرتان رابطه داشته باشید.

جوانی کجایی که یادت به خیر...

 

تخصصی؛ بخش خانواده ایرانی تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد